Επικοινωνήστε μαζί μας στο email: oneiropagida2012@gmail.com

13 Ιουλ 2012

Μην πετάς το εισιτήριό σου


«Μην το πετάς, έχει αξία» με αυτό το σύνθημα η υπηρεσία «Money Back» φιλοδοξεί να δώσει μια δεύτερη… ζωή στα εισιτήρια αστικών συγκοινωνιών, πλοίων και αεροπλάνων τα οποία μπορούν να είναι χρήσιμα φέρνοντας λεφτά στον κάτοχό τους ακόμη και μετά την χρήση τους.

Η υπηρεσία αφορά στην πληρωμή μέρους της αξίας των αγορών που κάνει ο καταναλωτής, μέσω της εξαργύρωσης των χρησιμοποιημένων εισιτηρίων όλων των ΜMM, σε εσωτερικό και εξωτερικό, αρκεί το αντίτιμο να είναι σε ευρώ.

Η αρχή έγινε πριν από τρία χρόνια στο Ηράκλειο της Κρήτης και σήμερα οι εμπνευστές του εγχειρήματος μεταφέρουν τη προσπάθειά τους στην Αθήνα. Έως σήμερα, 60 επιχειρήσεις είναι συμβεβλημένες ενώ λεπτομέρειες και για τις εταιρείες που θα συμμετάσχουν στο σύστημα αναμένεται να ανακοινωθούν σύντομα. Πάντως, στόχος είναι να υπάρξει ευρεία γκάμα και οι επιχειρήσεις που θα συμμετάσχουν να προέρχονται από όλους τους τομείς προϊόντων αλλά και υπηρεσιών.

Το «Money Back» καλεί το επιβατικό κοινό των μέσων μαζικής μεταφοράς να κρατά τα ακυρωμένα εισιτήριά του, αλλά και τις εβδομαδιαίες και μηνιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών προκειμένου να τις χρησιμοποιεί και να λαμβάνει έκπτωση σε αγορές προϊόντων στα συμβεβλημένα καταστήματα.

Το σύστημα MONEY BACK αφορά στην πληρωμή μέρους της αξίας των αγορών που κάνει ο καταναλωτής μέσω της εξαργύρωσης των χρησιμοποιημένων εισιτηρίων όλων των ΜMM σε εσωτερικό και εξωτερικό, αρκεί το αντίτιμο να είναι σε ευρώ.

Με την λειτουργία του συστήματος, μέσω των συμβεβλημένων επιχειρήσεων όλων των κλάδων του εμπορίου και των υπηρεσιών, επιστρέφεται ολόκληρη η αξία των εισιτηρίων στον επιβάτη/καταναλωτή.

Αναλόγως των αγορών, ο καταναλωτής πληρώνει μέρος του λογαριασμού του με την αξία χρησιμοποιημένων εισιτηρίων. Παράδειγμα: υπό κλίμακα καταστήματος 5 προς 1, σε αγορές του καταναλωτή συνολικής αξίας 5 ευρώ θα αφαιρεθεί από το λογαριασμό του 1 ευρώ, δίνοντας στο ταμείο μαζί με τα χρήματα ( 4 ευρώ) και χρησιμοποιημένα εισιτήρια αξίας (μόνο του ή συγκεντρωτικά) ενός ευρώ.

Σύμφωνα με τον εμπνευστή του προγράμματος κ. Γιώργο Βεργάκη η εμπειρία έχει δείξει ότι η ένταξη στο σύστημα MONEY BACK λειτουργεί ως «μαγνήτης» τόσο για τους υφιστάμενους πελάτες δίνοντας τους ένα λόγο ακόμη να προτιμούν την συγκεκριμένη επιχείρηση, όσο και για την προσέλκυση νέων πελατών.

Ειδικά σε ότι αφορά τις επιχειρήσεις το σύστημα Money Back όχι μόνο ενισχύει το κοινωνικό-ανθρώπινο (αποδεικνύοντας εμπράκτως τη στήριξή τους στο βαλλόμενο από την κρίση καταναλωτή) και περιβαλλοντικό (ενισχύοντας έμμεσα την χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς) προφίλ τους αλλά εξασφαλίζει διαφημιστική προβολή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου