Επικοινωνήστε μαζί μας στο email: oneiropagida2012@gmail.com

1 Σεπ 2015

Με Νταλκά, συντροφιά, θα τα (ξε)περάσουμε όλα(!!!) κι αυτή τη σεζόν....

Κάθε χρόνος είναι διαφορετικός, μέσα στην καθημερινότητά του, μέσα στις επαναλήψεις των συνηθειών, μέσα στις τόσες αγαπημένες μας στιγμές και άλλες τόσες νύχτες που τα όνειρα τσάκιζαν βράχια, για να βγουν αληθινά…
Άλλος ένας χρόνος, ιδιαίτερα ξεχωριστός και μοναδικός ολοκληρώθηκε με τα πρωινά γεμάτα από τα πάντα και πολλά ακόμα που ούτε να φανταστούμε ότι μπορούν να συμβούν ….
Πέντε χρόνια, αντικρίζοντας πριν καν τον ήλιο το πρωί, τους έρωτες που πονέσαμε, τους χωρισμούς που καψουρευτήκαμε, τα «καλωσορίσματα» και τα «αντίο» που τραγουδήσαμε, τα «θέλω» της καρδιάς που χορέψαμε απάνω σ’ ένα ζεϊμπέκικο, τα χαμόγελα και τις καλημέρες που μοιραστήκαμε με ανθρώπους από κάθε γωνιά της γης, είναι ο δικός μου ο δρόμος. 
Κάθε χρόνος στον Νταλκά και μια μοναδική εμπειρία.
Ακόμα ένας χρόνος μια ξεχωριστή ανάμνηση, που έχει μόνο αγάπη, καλοσύνη, ανοιχτές καρδιές, να θυμάται και να χαμογελά.
Ιδιαίτερη χρονιά για μένα. Απ’ αυτές που σκέφτεσαι και γελάς μαζί με δάκρυ. Πάντα λίγο πριν το τέλος και προτού να ‘ρθει η επόμενη αρχή, σαν πλημμύρα γεμίζει την καρδιά μου η συγκίνηση… Τόσοι άγνωστοι από μέρη απίθανα, που κουβαλούν τη δική τους ιστορία, τα δικά τους πάθη, τους δικούς τους πόνους, τις δικές τους χαρές, έχουν μια αγκαλιά αληθινά ανοιχτή κάθε πρωί για να τη χαρίσουν απλά με μια καλημέρα. 
Ανεκτίμητης αξίας στιγμές. Και κάθε χρόνο, διαφορετικές. Και κάθε χρόνο, πιο ουσιαστικές. Και κάθε χρόνο, πιο μεγάλες. 
Σαν να ωριμάζουμε μου φαίνεται(!) και αδημονώ τη νέα σεζόν, τι καινούργιο θα μου μάθει να αισθάνομαι, η παρέα, η πρωινή, του Νταλκά…
Τουλάχιστον έχω υπάρξει τυχερή κι όσες απώλειες κι αν μου έχει «χαρίσει» η ζωή, μου έχει δώσει έναν ακόμα λόγο να ανοίγω τα μάτια μου το πρωί με χαμόγελο και ευγνωμοσύνη…. Ότι εκεί γύρω στις 7 έχω ραντεβού στον αέρα του Νταλκά με όλους εσάς. Κι αυτό το χτυποκάρδι δεν το αλλάζω με τίποτα σαν συναίσθημα.

Σας ευχαριστώ Νταλκαδοπαιδάκια μου Λατρεμένα 
Και ανυπομονώ για ό,τι θα ζήσουμε, τη νέα σεζόν…..

Ναντίν 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου