Επικοινωνήστε μαζί μας στο email: oneiropagida2012@gmail.com

18 Μαΐ 2015

Απάντηση - Επιστολή της Ελένης Μιτζιφίρη για τη διαγραφή της απο τον συνδυασμό της Δημοτικής Αρχής Χαλκίδας

Αγαπητοί συμπολίτες μου,
 Με αφορμή τη διαγραφή μου από τον συνδυασμό με τον οποίο εξελέγη δημοτική σύμβουλος [πρώτη σε ψήφους στην Δ.Ε.Ν. Αρτάκης], οφείλω να σας κάνω κοινωνούς των απόψεών μου πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, τιμώντας την ψήφο σας.
  Όλα τα χρόνια της ενασχόλησής μου με τα κοινά έχω μάθει να συμμορφώνομαι στους νόμους και τα πιστεύω μου και όχι σε υποδείξεις κομματικών μηχανισμών, καθώς ποτέ μου δεν είχα ανάγκη καθοδηγήσεων και νουθεσιών κανενός. Αυτό ακριβώς ήταν και το βασικό στοιχείο της μη ενσωμάτωσής μου με την “παράταξη,” γιατί ακριβώς έχω και αρχές και άποψη.

 Σαφέστατα, και υπάρχει μια διαφοροποίηση αντιλήψεων και αρχών. Δεν μπορώ να δεχτώ διαδικασίες νομιμοποίησης καταστάσεων που δεν διαφυλάσσουν το δημόσιο χρήμα και δεν έχουν κατεύθυνση την διασφάλιση ενός υψηλού επιπέδου παιδείας, πολιτισμού και αξιοπρεπούς καθημερινότητας των συμπολιτών μου. 
Μια Δημοκρατική παράταξη θα πρέπει να αντέχει τις διαφωνίες και την παρουσίαση έργου, και θα πρέπει να ανέχεται την κατάθεση της διαφορετικής άποψης, όταν αυτή δεν είναι αντίθετη με το νόμο της ηθικής, έστω και αν δεν συμφωνεί.

Η ρήση του ¨Ενός Ανδρός Αρχή¨ εμένα δεν με βρίσκει σύμφωνη και μόνο σε αποτυχημένους δρόμους οδήγησε και μπορεί να οδηγήσει. Η θετική ψήφος των συναδέλφων δημοτικών συμβούλων για την διαγραφή μου τους καθιστά συνένοχους σε αντιδημοκρατικές συμπεριφορές και λειτουργίες.

 Δεν έχω μάθει να πουλάω τα πιστεύω μου και θέλω με κάθε τρόπο και με κάθε στάση και ψήφο μου εδώ στο δημοτικό συμβούλιο, να δείχνω την εκτίμησή μου στον εαυτό μου και τον κόσμο που με ψήφισε και αντιπροσωπεύω. Ποτέ μου δεν επιδίωξα τίτλους και πάντα δούλεψα μέσα από οποιαδήποτε θέση μου δόθηκε, για να αποδώσω έργο. Έτσι και τώρα θα εξακολουθώ να δίνω το παρόν, στον αγώνα για το δίκαιο, μέσα από τη θέση της δημοτικής συμβούλου καθώς και μέσα στον καθημερινό αγώνα που θα δίνω στα δημοτικά και πολιτικά δρώμενα.
 Κλείνοντας, θα ήθελα να τονίσω στον Δήμαρχο, ότι πιο δυνατή από την μισή αλήθεια, είναι ολόκληρη η αλήθεια κι αυτή είναι που ακολουθώ πάντα.

 Με εκτίμηση 
 ΜΙΤΖΙΦΙΡΗ ΕΛΕΝΗ
 Ανεξάρτητη Δημοτική Σύμβουλος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου