Επικοινωνήστε μαζί μας στο email: oneiropagida2012@gmail.com

18 Δεκ 2014

Γιάννης Φρουδαράκης: Ερωτηματικά για υποκινούμενες στρατηγικές απαξίωσης του θεσμού του Επιμελητηρίου

Γιάννης Φρουδαράκης
Μετά τη χθεσινή συνεδρίαση του ΔΣ του Επιμελητηρίου Εύβοιας, έγραψε στο προσωπικό του χρονολόγιο στο facebook, ο Γιάννης Φρουδαράκης: 

Το να μην αντιλαμβάνεται κάποιος τη πραγματικότητα, δεν είναι έγκλημα. Το να χρησιμοποιεί δόλιο τρόπο και να προσπαθεί να την αποκρύψει ομως, είναι άκρως αντιδημοκρατικό και συνάμα πολύ επικίνδυνο!!
Η εικόνα του χθεσινού διοικητικού συμβουλίου του Επιμελητηρίου, αποδεικνύει, για άλλη μιά φορά, το τεράστιο πρόβλημα που υπάρχει στον μεγαλύτερο θεσμό του νομού.
Η άγνοια ακόμα και του ίδιου του προέδρου για τα θέματα ημερήσιας διάταξης και η προσπάθεια του να τα αλλάξει κατά την έναρξη του συμβουλίου, χωρίς καμία προειδοποίηση, αποδεικνύουν ότι έχει χαθεί κάθε ίχνος σοβαρότητας και υπευθυνότητας.
Σε τέτοιο βαθμό μάλιστα, που μου αφήνει πολλά ερωτηματικά και υπόνοιες για υποκινούμενες στρατηγικές απαξίωσης του θεσμού.

Εξ ου και ο λόγος της αποχώρησης μου από το συμβούλιο, με αποτέλεσμα να μην ολοκληρωθεί η διαδικασία ψήφισης του προϋπολογισμού.
Από την αρχή της θητείας μου δεν έχω λείψει ούτε από ένα συμβούλιο, ακόμα και αν χρειάστηκε να πάω με 40 πυρετό. Και είναι η πρώτη φορά που αποχωρώ από συνεδρίαση.
Σε ένα "ακέφαλο" όπως παρουσιάζεται Επιμελητήριο, αισθάνομαι πλέον δικαιωμένος, στην απόφαση μου για ανεξαρτητοποίση από το συνδυασμό.
Γιατί κανένας δε μπορεί να μου στερήσει το δικαίωμα στη γνώμη και τη κρίση μου! Γιατί κανένας δεν έχει δικαίωμα να σπηλώσει το ήθος και την αξιοπρέπεια μου.
Ας αναλογιστούμε όλοι την ευθύνη που έχουμε απέναντι σε αυτούς, που με τη ψήφο τους μας επέλεξαν να τους εκπροσωπήσουμε.
Το Επιμελητήριο δεν ανήκει σε κανέναν. Δεν έχει κανένας το δικαίωμα να το χρησιμοποιεί κατά βούλησιν και για ιδίον όφελος. Το Επιμελητήριο είναι το σπίτι των 16.500 μελών του νομού!!
Θα συνεχίσω να προασπίζομαι τα συμφέροντα των επαγγελματιών του νομού, με όλες μου τις δυνάμεις, από τη θέση του ανεξάρτητου επιμελητηριακού συμβούλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου