To 89% των εταιρειών δηλώνουν ότι κάνουν χρήση των social media, ενώ το 43%
ξεκίνησαν να τα χρησιμοποιούν πιο ενεργά τα τελευταία 2 χρόνια, όπως προκύπτει
από έρευνα που παρουσιάστηκε στην εκδήλωση «Οι επιπτώσεις των social media στις
πρακτικές HR» από το Σύνδεσμο Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας (ΣΔΑΔΕ) με
την επιστημονική υποστήριξη του ALBA Graduate Business School at the American
College of Greece.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν γενικοί διευθυντές, διευθυντές
ανθρώπινου δυναμικού και στελέχη οι οποίοι στο πλαίσιο της συζήτησης αντάλλαξαν
απόψεις και εμπειρίες για το ρόλο και τη χρήση των social media από τις
Διευθύνσεις Ανθρώπινου Δυναμικού (ΔΑΔ).
Τα σημαντικότερα συμπεράσματα της έρευνας είναι τα
εξής:
* Πρώτο σε χρήση το LinkedIn και ακολουθούν το
facebook, τα εταιρικά blogs, το YouTube, το Twitter και το Yammer ενώ
εξαιρετικά περιορισμένη είναι η χρήση μέσων όπως το Pinterest και το Instagram.
* Πρώτα στη χρήση των social media έρχονται τα τμήματα
Marketing (53%) ενώ τα τμήματα HR έρχονται δεύτερα με ικανοποιητικά ποσοστά
χρήσης (34%).
* Όμως 48% των εταιρειών δήλωσαν ότι εξακολουθούν να
μπλοκάρουν την πρόσβαση των εργαζομένων τους στα social media.
* Σημαντικότεροι στόχοι χρήσης από τη ΔΑΔ είναι: (α) Η
αναζήτηση και προσέλκυση στελεχών (κυρίως μέσω LinkedIn), (β) η προώθηση του
employer brand της εταιρείας (μέσω κυρίως LinkedIn & Facebook καθώς και
YouTube & Twitter) και (γ) η διασταύρωση πληροφοριών του βιογραφικού
υποψηφίου (μέσω LinkedIn & Facebook).
* 46% των εταιρειών έχουν εντάξει τη γνώση των social
media στα κριτήρια επιλογής junior στελεχών στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού.
* 75% των εταιρειών θεωρούν ότι η χρήση των social
media θα είναι σημαντική για το μέλλον της ΔΑΔ. Ως σημαντικότερα οφέλη τονίζουν
την προσέλκυση ταλέντου (68%), το ξεκάθαρο employer brand (64%), την καλύτερη
εσωτερική επικοινωνία (51%), την ενίσχυση του στρατηγικού ρόλου της ΔΑΔ (45%)
και το αίσθημα υπερηφάνειας εργαζομένων (45%).
* Όμως ως σημαντικότερα εμπόδια εντοπίζονται: η έλλειψη σχετικών γνώσεων
(60%), η καχυποψία της ανώτατης διοίκησης (π.χ., φόβος δημόσιας έκθεσης της
εταιρείας, χάσιμο χρόνου και μείωση της παραγωγικότητας των εργαζομένων) (55%)
και εμπόδια νομικής φύσεως (50%).
http://www.tovima.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου