Υπογράφηκε στο γραφείο του Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Κλέαρχου Περγαντά η σύμβαση του σημαντικού έργου για τη Φθιώτιδα και την Ευρυτανία για την κατασκευή του δρόμου Καστρί – Μακρακώμη. (τμήμα του οδικού άξονα Λαμία – Καρπενήσι), συμβατικού αντικειμένου 22.154.179 €.
Στο «δρόμο» της υλοποίησης μπαίνει ο οδικός άξονας Λαμία – Καρπενήσι, αφού υπογράφηκε στο γραφείο του Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Κλέαρχου Περγαντά, η σύμβαση μεταξύ της Περιφέρειας και της εργολήπτριας επιχείρησης για την κατασκευή του τμήματος από την έξοδο Καστρίου έως την έξοδο Μακρακώμης.
Το έργο έχει συμβατικό αντικείμενο 22.154.179 € και χρηματοδοτείται από το τομεακό ΕΣΠΑ του Υπουργείου Υποδομών.
Πρόκειται για ένα μεγάλο και σημαντικό έργο για τη Φθιώτιδα και την Ευρυτανία, που αποτελεί χρόνιο και πάγιο αίτημα της αυτοδιοίκησης, των φορέων και των πολιτών. Είναι προφανές ότι οι διεκδικητικές πρωτοβουλίες της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, με επικεφαλής τον Περιφερειάρχη Κλέαρχο Περγαντά, αποδίδουν αποτελέσματα, αφού, η υπογραφή της σύμβασης του έργου, σηματοδοτεί πρακτικά τη φάση της υλοποίησής του.
Οι εργασίες αφορούν στη βελτίωση τμήματος του συνδετήριου οδικού άξονα των δύο περιφερειακών ενοτήτων, έτσι ώστε σταδιακά με την διεκδίκηση της ολοκλήρωσης και της κατασκευής έργων σε όλο του το μήκος, ο δρόμος Λαμία – Καρπενήσι να μετατραπεί σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο της Στερεάς Ελλάδας.
Οι εργασίες αφορούν στη βελτίωση τμήματος του συνδετήριου οδικού άξονα των δύο περιφερειακών ενοτήτων, έτσι ώστε σταδιακά με την διεκδίκηση της ολοκλήρωσης και της κατασκευής έργων σε όλο του το μήκος, ο δρόμος Λαμία – Καρπενήσι να μετατραπεί σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο της Στερεάς Ελλάδας.
Αντικείμενο του έργου είναι η βελτίωση του τμήματος από την έξοδο του Καστρίου έως την έξοδο της Μακρακώμης, με παρακάμψεις Μάκρης και Μακρακώμης. Το συνολικό μήκος των παρεμβάσεων είναι 9,6 χιλιόμετρα, από τα οποία τα 3,1 αφορούν διαπλάτυνση του υφιστάμενου δρόμου και τα 6,5 νέα χάραξη.
Πρόκειται να υπάρχουν 2+1 λώρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση (με αλλαγή ανά διαστήματα από μία σε δύο και αντίστροφα) και κεντρική νησίδα με μεταλλικό στηθαίο.
Ακόμα πρόκειται να κατασκευαστούν δύο μεγάλες γέφυρες (Αρχανιόρεμα και ρέμα Μάκρης), δύο ισόπεδοι κόμβοι (Μάκρης και Μακρακώμης – Σπερχειάδας), μία κάτω διάβαση, τεχνικά και τοίχος αντιστήριξης.
Επιπλέον, στο έργο συμπεριλαμβάνονται δράσεις απαλλοτριώσεων, μετακινήσεων δικτύων κοινής ωφελείας, καθώς και αρχαιολογικών ερευνών.
Πρόκειται να υπάρχουν 2+1 λώρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση (με αλλαγή ανά διαστήματα από μία σε δύο και αντίστροφα) και κεντρική νησίδα με μεταλλικό στηθαίο.
Ακόμα πρόκειται να κατασκευαστούν δύο μεγάλες γέφυρες (Αρχανιόρεμα και ρέμα Μάκρης), δύο ισόπεδοι κόμβοι (Μάκρης και Μακρακώμης – Σπερχειάδας), μία κάτω διάβαση, τεχνικά και τοίχος αντιστήριξης.
Επιπλέον, στο έργο συμπεριλαμβάνονται δράσεις απαλλοτριώσεων, μετακινήσεων δικτύων κοινής ωφελείας, καθώς και αρχαιολογικών ερευνών.
Όπως επισημαίνει ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας : «Η υπογραφή της σύμβασης του έργου είναι ταυτόχρονα η έναρξη βελτίωσης του οδικού άξονα. Έχω επανειλημμένα τονίσει πως μια από τις πιο μεγάλες μας προτεραιότητες στην Περιφέρεια, είναι η ολοκλήρωση των μελετών και της κατασκευής του δρόμου Λαμία – Καρπενήσι, έργο σημαντικό και κορυφαίο για την Φθιώτιδα και την Ευρυτανία.
Μετά από διαρκείς παρεμβάσεις μας στο Υπουργείο Υποδομών, πλέον μπαίνουμε στη φάση υλοποίησης του τμήματος από το Καστρί έως τη Μακρακώμη, με παρακάμψεις Μάκρης – Μακρακώμης, συμβατικού αντικειμένου 22,154 εκ. €. Βρισκόμαστε πρακτικά λοιπόν μπροστά στη δημιουργία μιας μεγάλης παρέμβασης, που δρομολογεί την αναβάθμιση του δρόμου Λαμία – Καρπενήσι σε σύγχρονων προδιαγραφών οδικό άξονα με ασφάλεια και ευχέρεια στην κυκλοφορία.
Εμείς απ΄την πλευρά μας είμαστε ικανοποιημένοι, αλλά δεν σταματούμε εδώ. Παρεμβαίνουμε και διεκδικούμε την ολοκλήρωση του δρόμου. Για τα υπόλοιπα τμήματα του οδικού άξονα, μεταξύ των οποίων και το ορεινό τμήμα μέχρι την ανατολική είσοδο της σήραγγας του Τυμφρηστού, έχουμε διασφαλίσει ότι προχωρούν οι σχετικές μελέτες, οι οποίες χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ, με προϋπολογισμό 10,5 εκ. €.
Έχουμε αναλάβει τη δέσμευση απέναντι στην κοινωνία της Στερεάς Ελλάδας, ότι θα προσπαθούμε να αξιοποιήσουμε το ΕΣΠΑ και όλα τα διαθέσιμα κονδύλια για να τα μετατρέψουμε σε ευκαιρίες ανάπτυξης για τον τόπο μας. Συνεπείς στις δεσμεύσεις μας, κάνουμε καθημερινά μια σκληρή προσπάθεια για να γίνουν έργα σημαντικά, χρήσιμα και αναγκαία για τη Στερεά Ελλάδα και τους πολίτες.»
Μετά από διαρκείς παρεμβάσεις μας στο Υπουργείο Υποδομών, πλέον μπαίνουμε στη φάση υλοποίησης του τμήματος από το Καστρί έως τη Μακρακώμη, με παρακάμψεις Μάκρης – Μακρακώμης, συμβατικού αντικειμένου 22,154 εκ. €. Βρισκόμαστε πρακτικά λοιπόν μπροστά στη δημιουργία μιας μεγάλης παρέμβασης, που δρομολογεί την αναβάθμιση του δρόμου Λαμία – Καρπενήσι σε σύγχρονων προδιαγραφών οδικό άξονα με ασφάλεια και ευχέρεια στην κυκλοφορία.
Εμείς απ΄την πλευρά μας είμαστε ικανοποιημένοι, αλλά δεν σταματούμε εδώ. Παρεμβαίνουμε και διεκδικούμε την ολοκλήρωση του δρόμου. Για τα υπόλοιπα τμήματα του οδικού άξονα, μεταξύ των οποίων και το ορεινό τμήμα μέχρι την ανατολική είσοδο της σήραγγας του Τυμφρηστού, έχουμε διασφαλίσει ότι προχωρούν οι σχετικές μελέτες, οι οποίες χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ, με προϋπολογισμό 10,5 εκ. €.
Έχουμε αναλάβει τη δέσμευση απέναντι στην κοινωνία της Στερεάς Ελλάδας, ότι θα προσπαθούμε να αξιοποιήσουμε το ΕΣΠΑ και όλα τα διαθέσιμα κονδύλια για να τα μετατρέψουμε σε ευκαιρίες ανάπτυξης για τον τόπο μας. Συνεπείς στις δεσμεύσεις μας, κάνουμε καθημερινά μια σκληρή προσπάθεια για να γίνουν έργα σημαντικά, χρήσιμα και αναγκαία για τη Στερεά Ελλάδα και τους πολίτες.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου