Επικοινωνήστε μαζί μας στο email: oneiropagida2012@gmail.com

12 Φεβ 2012

Όταν μου πειράζουν την πατρίδα, θα ενεργήσω κι ό,τι θέλουν ας μου κάμουν...

"Ἀλλοίμονο ῾σ ἐκείνους ὁποῦ χύσανε τὸ αἷμα τους καὶ θυσιάσανε τὸ δικόν τους νὰ ἰδοῦνε τὴν πατρίδα τους νὰ εἶναι τὸ γέλασμα ὅλου τοῦ κόσμου καὶ νὰ καταφρονιῶνται τ᾿ ἀθῷα αἵματα ὁποῦ χύθηκαν!" γράφει στα απομνημονεύματά του ο Στρατηγός Μακρυγιάννης
και συνεχίζει "Ὅταν μοῦ πειράζουν τὴν πατρίδα μου καὶ θρησκεία μου, θὰ μιλήσω, θὰ ῾νεργήσω κι᾿ ὅ,τι θέλουν ἂς μοῦ κάμουν".
Σε αυτές τις ώρες που περνάει η χώρας μας και τα βλέμματα όλων είναι στραμμένα στην Αθήνα, εκεί μέσα... στη βουλή, όπου παίζονται ψευτοδιλήμματα και η τύχη της ζωής μας, οι απλοί πολίτες ξεσηκώνονται, παρακινούν ένας τον άλλον μέσα απο μηνύματα, μέσα απο το διαδίκτυο και αναμένεται, "ΈΝΑ" να γίνουν όλοι το απόγευμα στο Σύνταγμα, σε ένα κοινό αγώνα διεκδίκησης του αυτονόητου... "Κάτω τα χέρια απο την Πατρίδα μας".



Μπορεί να βρέχει... Μπορεί ο ουρανός να είναι συννεφιασμένος... Μπορεί με δακρυγόνα να προσπαθήσουν να διαλύσουν το πλήθος... όμως όλοι θα είναι εκεί κάθε ηλικίας κάθε γειτονιάς της χώρας μας και επιτρέψτε μου να επαναλάβω ό,τι και πριν λίγους μήνες: "Όσα δακρυγόνα κι αν ρίξετε... Τον ήλιο μας... Δεν θα τον Κρύψετε".

Καλή Δύναμη μπορώ μόνο να ευχηθώ για σήμερα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου