Πρόσφατη δημοσκόπηση της εταιρείας uSamp αποκάλυψε ενδιαφέροντα στατιστικά
στοιχεία για τις διαφορετικές συνήθειες των δυο φύλων στις online αγορές από το κινητό τους τηλέφωνο.
Πιο επιρρεπείς στο mobile shopping φαίνεται να είναι οι άντρες με
ποσοστό 45% (έναντι 34% των γυναικών) με τα ποσοστά όμως να αντιστρέφονται στη
χρήση κουπονιών (γυναίκες 44%-άντρες 35%). Όσον αφορά τις πληρωμές, το 46% των
άντρων τις πραγματοποιεί μέσω του κινητού του τηλεφώνου, ενώ οι γυναίκες είναι
πιο επιφυλακτικές με το ποσοστό αυτό να ανέρχεται στο 32%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου