Επικοινωνήστε μαζί μας στο email: oneiropagida2012@gmail.com

16 Ιουλ 2014

Οι κανόνες του πατέρα για τον υποψήφιο γαμπρό!

Έρχεται κάποια στιγμή στη ζωή ενός πατέρα που αποδέχεται ότι η κόρη του μεγάλωσε και μπορεί να βγαίνει ραντεβού. Ή μήπως όχι; Σίγουρα όχι! Οι μπαμπάδες θα αντιμετωπίζουν πάντοτε την κόρη τους σαν το κοριτσάκι τους, τη μικρή τους πριγκίπισσα.
Είναι, δε, σχεδόν αδύνατο να αποδεχθούν ότι στη ζωή της υπάρχουν κι άλλοι άνδρες εκτός από εκείνον. Κι όταν το κάνουν, θέτουν κανόνες και μάλιστα αυστηρούς!

Το παρακάτω κείμενο αν είστε γυναίκα θα σας φανεί ελαφρώς χιουμοριστικό. Αν είστε μπαμπάς όμως πιθανώς να το θεωρήσετε επιεικές.

Κανόνας 1
Απαγορεύεται να ακουμπήσεις την κόρη μου μπροστά μου. Μπορείς να την κοιτάξεις από το λαιμό και πάνω. Αν δεν μπορείς να κρατήσεις τα χέρια σου μακριά της τότε θα πρέπει να στα κόψω!

Κανόνας 2
Σίγουρα έχεις ακούσει ότι το σεξ χωρίς προφυλάξεις μπορεί να σκοτώσει. Θα είμαι ξεκάθαρος μαζί σου, όσον αφορά στο σεξ, εγώ είμαι η προφύλαξη κι εγώ θα σε σκοτώσω και μόνο αν το επιχειρήσεις. Ίσως να το συζητήσουμε για μετά το γάμο...

Κανόνας 3
Πιθανώς κάποιος σου είπε ότι για να γνωριστούμε καλύτερα πρέπει να κάνουμε χαλαρές συζητήσεις περί ποδοσφαίρου, καιρού και πολιτικής. Δεν είναι έτσι. Το μόνο που θέλω να ακούω από εσένα είναι τι ώρα θα είναι πίσω η κόρη μου και η μόνη λέξη που θέλω να μου πεις είναι «νωρίς».

Κανόνας 4
Όπως σε κάθε σχέση, είναι πιθανόν η κόρη μου να πονέσει, να κλάψει ή να στενοχωρηθεί. Το καταλαβαίνω. Πρέπει όμως κι εσύ να καταλάβεις ότι στην αποθήκη μου έχω ένα κυνηγετικό όπλο.

Κανόνας 5
Από τη στιγμή που η κόρη μου πήρε την απόφαση να βγαίνει μαζί σου – παρόλο που καθόλου δεν την εγκρίνω- θα βγαίνεις μαζί της μέχρι εκείνη να βαρεθεί. Απαγορεύεται να την χωρίσεις ή να βγεις με άλλη.

Κανόνας 6
Απαγορεύεται να βγείτε ραντεβού στα παρακάτω μέρη: Σημεία όπου υπάρχει κρεβάτι, καναπές ή κάτι παρεμφερές. Μέρη σκοτεινά. Μέρη όπου υπάρχει χορός, αγκαλιές ή ρομαντισμός. Μέρη στα οποία θα έχει ζέστη και η κόρη μου θα πρέπει να φορέσει σορτσάκι ή κάτι άλλο που αποκαλύπτει σημεία του σώματός της εντός των ορίων λαιμός, αγκώνες, γόνατα. Καλό είναι να αποφεύγονται ρομαντικές ταινίες ή με ερωτικό περιεχόμενο. Καλό είναι να προτιμώνται τα ντοκιμαντέρ.

Κανόνας 7
Μην μου πεις ποτέ μα ποτέ ψέματα. Δεν έχω πρόβλημα να σου φαίνομαι χαζός, όσον αφορά όμως στην κόρη μου, αντιλαμβάνομαι τα πάντα. Αν σου κάνω την τιμή να σε ρωτήσω κάτι θα πρέπει να μου πεις μόνο την αλήθεια. Όποια κι αν είναι η πραγματικότητα – πίστεψέ με- οι συνέπειες θα είναι πολύ πιο ευχάριστες από το να μου πεις ψέματα.

Κανόνας 8
Φαντάζομαι ότι με αυτήν την εμφάνιση αισθάνεσαι πολύ yo, τρέντι, χίπεστερ, cool, μάγκας ή όποια άλλη λέξη χρησιμοποιείτε στις μέρες σας για να αποδείξετε πόσο καλύτεροι από τους άλλους είστε. Στο σπίτι μου όμως απαγορεύεται: να φαίνεται το βρακί σου πάνω από το παντελόνι, να φοράς σκουλαρίκια και άλλα γυναικεία αξεσουάρ, να έχεις τατουάζ, να βάζεις μπογιά στο πρόσωπό σου και ό,τι άλλο διακοσμητικό αποφάσισες ότι σου πάει εκτός από το παντελόνι, τα παπούτσια και την μπλούζα σου.

Κανόνας 9
Αν περιμένεις την κόρη μου έξω από το σπίτι απαγορεύεται να κορνάρεις ή να διαμαρτυρηθείς με οποιονδήποτε τρόπο. Το κοριτσάκι μου ετοιμάζεται. Αυτή η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει από 20' έως 4 ώρες.

Κανόνας 10
Όταν λέμε να τη φέρεις σπίτι στις 21.30 εννοούμε να τη φέρεις σπίτι στις 21.00. Πάντα να την επιστρέφεις σπίτι σώα και αβλαβή, χωρίς ίχνος αλκοόλ στο αίμα της και μισή ώρα νωρίτερα από αυτό που συμφωνήσαμε.




http://www.mama365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου