Επικοινωνήστε μαζί μας στο email: oneiropagida2012@gmail.com

14 Ιουλ 2014

Ανακατασκευή της λεωφόρου Καραμανλή στο τμήμα της από Νικοδήμου έως διασταύρωση Δροσιάς και των συνδετηρίων καθέτων οδών της.

Δημοπρατήθηκε, την Παρασκευή 11 Ιουλίου, από το Δήμο Χαλκιδέων το έργο βελτίωσης κατασκευής της λεωφόρου Καραμανλή (πρώην λεωφ. Αθηνών, βάσει μελέτης των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου) και των συνδετηρίων οδών της (βάσει μελέτης της συγκοινωνιολόγου Δημ. Χαλκιά). 

Το έργο αφορά στην βελτιωτική παρέμβαση επί της λεωφ. Καραμανλή, από το ύψος της οδού Νικοδήμου έως και το ύψος της διασταύρωσης προς Δροσιά, καθώς και στις ενδιαμέσως κάθετες οδούς της.


Είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ, στον άξονα του «Ολοκληρωμένου Σχεδιασμού Αστικής Ανάπτυξης» και συγκεκριμένα στη δράση «Αστικής Ανάπτυξης Περιοχής Κανήθου–Καράμπαμπα Δήμου Χαλκιδέων».
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 2.313.909,70 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 23%).
Προσωρινός ανάδοχος δε, κηρύχθηκε η Ι. Δ. Χρυσοσπάθης ΑΤΕ, με την προσφερόμενη έκπτωση να αγγίζει, κατά μέσο όρο, το 41%. 

ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Κατά την ανακατασκευή, έχει προβλεφθεί πλήρης συμβατότητα μεταξύ του εγκεκριμένου Ρυμοτομικού Σχεδίου και της κυκλοφοριακής διαμόρφωσης, κατ’ εφαρμογή του σχεδίου πόλης και των προδιαγραφών οδοποιίας ενώ έχει διασφαλιστεί η βέλτιστη συναρμογή των συνδετηρίων οδών με τη λεωφ. Καραμανλή, η επικοινωνία μεταξύ των τεμνόμενων περιοχών μέσω της κατασκευής επαρκών και ασφαλών ισόπεδων κόμβων, η άνετη και ασφαλής κυκλοφορία οχημάτων και πεζών, η ύπαρξη ικανού αριθμού θέσεων στάθμευσης (παρόδιας, παράλληλης και λοξής) και χώρων φύτευσης επί της λεωφ. Καραμανλή, όπου το πλάτος επαρκεί. 
Με τις προαπαιτούμενες απαλλοτριώσεις να έχουν πραγματοποιηθεί στην πρώτη θητεία της Δημοτικής Αρχής.

Προβλέπονται:

- Έργα οδοποιίας και σήμανσης της λεωφ. Καραμανλή, όσο και των καθέτων οδών και πεζοδρόμων (αποξήλωση μέρους του οδοστρώματος και κατασκευή νέου οδοστρώματος κυρίως για διαπλατύνσεις, διαμόρφωση ισόπεδων κόμβων, πλευρικές διαμορφώσεις, κατασκευή πεζοδρομίων, τοποθέτηση οριζόντιας και κάθετης σήμανσης)
Στο υπό παρέμβαση μήκος της λεωφ. Καραμανλή διαμορφώνεται α) μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση πλάτους 3,75μ και ασφαλτικό έρεισμα 1,25μ. β) κεντρική νησίδα ασφαλείας, με πλάτος από 1,50μ (χωρίς φύτευση) έως και 4,40μ (με φύτευση) γ) εσοχές στάθμευσης πλάτους 3,00μ για παρόδια παράλληλη στάθμευση και 5,00μ για λοξή στάθμευση, σε συγκεκριμένη απόσταση από τους κόμβους για λόγους ορατότητας δ) πεζοδρόμια κυμαινόμενου πλάτους, στο εναπομένον μέχρι τα όρια των ρυμοτομικών γραμμών. 
Στις συνδετήριες οδούς, με τις ανακατασκευές σε βάθος 50μ., οι ρυμοτομικές γραμμές ορίζουν πολύ μικρότερο πλάτος ενιαίου οδοστρώματος, πλην των οδών Μπόταση και Νικοδήμου που έχουν και κεντρική διαχωριστική νησίδα. Ενώ αντιμετωπίζονται οι εντοπιζόμενες μηκοτομικές δυσχέρειες από τη συνεχή κατωφέρεια της λεωφ. Καραμανλή και τις υφιστάμενες κλίσεις 10-15% των συνδετηρίων οδών.
- Έργα αποχέτευσης ομβρίων (κατασκευή δικτύου ομβρίων, με αγωγούς, φρεάτια επισκέψεως και υδροσυλλογής)
- Έργα ηλεκτροφωτισμού (κατασκευή δικτύου ηλεκτροφωτισμού, με τοποθέτηση μεταλλικών στύλων).

Η λεωφ. Καραμανλή, όπως είναι γνωστό, λειτουργεί ως προέκταση της ε.ο. Σχηματαρίου-Χαλκίδας και αποτελεί την παλαιά είσοδο της Χαλκίδας με χρήση της παλαιάς γέφυρας. 
Με την ολοκλήρωση του έργου, το τμήμα της λεωφ. Καραμανλή, από το ύψος της οδού Νικοδήμου έως και το ύψος της διασταύρωσης προς Δροσιά, θα μετατραπεί σε υποδειγματική οδό κυκλοφορίας. 

Σημειώνεται ότι ήδη, με την ίδια μορφή και με συγχρηματοδότηση από το ίδιο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα, προχωράει και η βελτίωση κατασκευής της οδού Αθαν. Διάκου, επίσης στην Κάνηθο, από το ύψος της οδού Μπουμπουλίνας (όπου το υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας) έως και μετά το ύψος της οδού Αργοναυτών (στη διασταύρωση προς την Ποσειδωνία). 

Αναβαθμίζοντας με τις δύο αυτές παρεμβάσεις, αισθητικά, κυκλοφοριακά και εμπορικά την περιοχή εισόδου/εξόδου της Χαλκίδας (Κανήθου) από/προς ε.ο. Σχηματαρίου-Χαλκίδας και Δροσιά – Λουκίσια. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου