Επικοινωνήστε μαζί μας στο email: oneiropagida2012@gmail.com

8 Μαΐ 2014

Δάκρυσε ο Μπούκουρας, άναψε το twitter

Όχι μόνο δεν έπεισε, αλλά προκάλεσε και το θυμό ή την ειρωνεία των χρηστών του twitter η εμφάνιση του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Στάθη Μπούκουρας χθες στη Βουλή, όπου αναλύθηκε σε δάκρυα.

Ακόμη και φωτογραφία με γνωστό σαμπουάν που υπόσχεται «όχι δάκρυα» για το παιδικό λούσιμο επιστράτευσαν κάποιοι για να δημουργήσουν ευφάνταστα φωτογραφικά κολάζ. Ακολουθούν μερικά ενδεικτικά tweets.

-Με καθαρό δάκρυ έκλαιγε χθες ο Μπούκουρας. Βλέπεις αυτό του μετανάστη που έδερνε ήταν ανακατεμένο με αίμα και χώμα...
-Ο Μπούκουρας σκίζει πρίτι κολάν
-Το καλύτερο που έχω δει σήμερα γ το μυξοκλαμα του Μπουκουρα " Συγχέετε το χεζμεντέν με τα δάκρυα μεταμέλειας." ακριβώς αυτό...
-Ο κροκόδειλοι κλαίνε με μπουκούρια δάκρυα
-Ο Μπούκουρας ειναι ο Κριστιάνο Ρονάλντο των ναζί :Ρ
-Όταν ο Αχιλλέας ο Μπέος χρησιμοποιούσε το επιχείρημα "σε τι κόσμο μεγαλώνουν τα παιδιά μου" ο Μπούκουρας ήταν ακόμα πασόκος φούρναρης.
-κλαις; -όχι μπήκε ένας μπούκουρας στο μάτι μου
-το καλύτερο που έχω δει σήμερα το μυξοκλαμα του Μπουκουρα " Συγχέετε το χεζμεντέν με τα δάκρυα μεταμέλειας." ακριβώς αυτό...
-Την ώρα που έκλαιγε ο Μπούκουρας, ακουγόταν το Μινόρε της Χαυγής ή έτσι μου φάνηκε;
-Τι κάνει ο Μπούκουρας δίπλα στους ροπαλοφόρους; Ψάχνει ώμο να κλάψει 

-Μυξοκλαίει ο Μπούκουρας. Όταν έκανε τον καουμπόι έξω από το κολαστήριο τη Κορίνθου ήταν νταής.
-Τελικά, τόσο κλάμα ο Μπούκουρας και έπεισε μόνο 1 βουλευτή να μην ψηφίσει άρση ασυλίας του. Χρυσό βατόμουρο δηλαδή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου