Επικοινωνήστε μαζί μας στο email: oneiropagida2012@gmail.com

25 Απρ 2014

Υποψήφιος με τον Ν.Λεβέντη, ο Πάρις Ανέστης

Πάρις Ανέστης
Φίλες και Φίλοι, 
Συμπολίτες του Δήμου Χαλκιδέων 

Σας ενημερώνω ότι στις δημοτικές εκλογές που θα γίνουν στις 18/5/2014, θα είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στο Δήμο Χαλκιδέων (Δ.Ε. Χαλκιδέων, Ληλαντίων, Ανθηδώνας, Ν. Αρτάκης, Αυλίδας), με τη δημοτική κίνηση «Ρεύμα Ανατροπής» και υποψήφιο Δήμαρχο τον Νίκο Λεβέντη.
Μοναδικό κίνητρο για την απόφαση αυτή είναι η αγάπη και η διάθεση προσφοράς μου για τον τόπο μας, για τις πόλεις και τα χωριά του Δήμου μας. Επειδή θέλω να είμαι ένας ενεργός πολίτης, όπως το έχω δείξει μέχρι σήμερα, με την κοινωνική μου δράση και τη συμμετοχή μου σε κινήματα, εθελοντικές οργανώσεις, συλλόγους και άλλους φορείς.
Με εκτίμηση και σεβασμό στον συμπολίτη 
Ανέστης Ανέστης-Πάρις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου