Επικοινωνήστε μαζί μας στο email: oneiropagida2012@gmail.com

26 Μαρ 2014

Ο Γιώργος Μπρούζος υποψήφιος με τον Ζεμπίλη

Φίλες μου και φίλοι μου, θέλω να σας ενημερώσω με το που 37άρισα δεν ανέχομαι πλέον να αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς, μου την έδωσε και θα κατέβω στις εκλογές. Είμαι ανένταχτος και εναλλακτικός και έχω γνώμη για το τι πρέπει να γίνει στην πόλη, κυρίως στον χώρο του αθλητισμού και του πολιτισμού.

Θα είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με το συνδυασμό του Θανάση Ζεμπίλη...Γέφυρα στο Μέλλον/Κοινωνική Συμμαχία-Αλληλεγγύη. 


Έχω σκεφτεί κάποιες απλές και εφαρμόσιμες λύσεις, τις... οποίες θα αναρτήσω το επόμενο διάστημα. Η πόλη μπορεί να γίνει φιλική για τους πεζούς και τους ποδηλάτες. Θα κάνω συγκεκριμένες προτάσεις για το πως πρέπει να συμβάλλει ο Δήμος στο κίνημα αλληλεγγύης προς τους συμπολιτές μας που δοκιμάζονται οικονομικά. Υπάρχουν τρόποι μέσα στην κρίση για να καταπολεμηθεί η ανεργία στους νέους και να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας και νεανικές επιχειρήσεις. Ευχαριστώ για τη θερμή υποδοχή σας. Θα ξαναγράψω σύντομα.

Υ.Γ. Ένας ακόμη λόγος που βάζω υποψηφιότητα είναι ότι κάποια καθάρματα έριξαν φόλα στον σκύλο μου και παραλίγο να την χάσω. Θα κάνω ό,τι περνά από το χέρι μου για να βοηθήσω τους συλλόγους και τους κτηνιάτρους που προστατεύουν τα αδέσποτα. Πόσο κοστίζει να βάλει ο Δήμος τάιστρα για τα αδέσποτα στις πλατείες; Ελάχιστα. Προς το παρόν φιλάκια. Ο υποψήφιός σου Γιώργος Μπρούζος



ΥΓ2 Την Πέμπτη 27/3 στις 11 και κάτι το βράδυ δείτε με στην προεκλογική μου.... πρεμιέρα, στην εκπομπή Ζούγκλα του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου.

1 σχόλιο: