Επικοινωνήστε μαζί μας στο email: oneiropagida2012@gmail.com

12 Φεβ 2014

Τατσόπουλος: Ήμουν γατουλογ@@λης, στο τρίψιμο, στο σούξου μούξου...

«Ξαναχτύπησε» ο Πέτρος Τατσόπουλος, μιλώντας ακόμα για τις... επιδόσεις του στην προσωπική του ζωή. Συγκεκριμένα σε τηλεοπτική συνέντευξη του στο ΜEGA, ο βουλευτής απαντώντας στον χαρακτηρισμό «φαλλοκράτη» που τον αποκάλεσε ο παρουσιαστής, είπε:

«Δεν ήμουν ποτέ φαλλοκράτης. Εγώ ακόμα και τότε ήμουν γατουλογαμούλης, στο τρίψιμο, στο σούξου μούξου! Πέσε πέσε πέσε... στο τέλος πήδαγες! Ποτέ δεν ήμουν ο macho τύπος».

Αναφέρθηκε ακόμη και στη Χρυσή Αυγή και τη μεταξύ τους κόντρα, έπειτα από την περιβόητη φράση για τη «μισή Αθήνα».

«Χέστ@@κα αν οι χρυσαυγίτες πουν ότι είμαι γκέι! Χέστ@@κα και τότε και τώρα και πάντα! Ξεκίνησαν να με λένε γκέι για να δικαιολογήσουν ότι εγώ δήθεν στην εκπομπή του ΣΚΑΪ είπα γκέι τον Κολοκοτρώνη. Για να δικαιολογήσουν κάτι τόσο τρελό, σου λένε γκέι είναι και ο ίδιος. Οπότε έπρεπε να αποδομήσω το δεύτερο ψέμα για να αποδομήσω και το πρώτο. Εκεί εγκλωβίστηκα και είπα αυτή τη φράση», ανέφερε σχετικά.




http://topontiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου