Επικοινωνήστε μαζί μας στο email: oneiropagida2012@gmail.com

5 Φεβ 2013

Το τρίτο ...από αριστερά!!!


Έχω κάθε λόγο να πιστεύω πως το 2013 είναι έτος τυχερό για την Ονειροπαγίδα μας, αφού τα κατάφερα τελικά και πήρα και το τρίτο, το φλουρί, σε εκδήλωση κοπής πίτας!!!!

Μετά την πίτα των κυνηγών Ψαχνών, την πίτα της παρέας του Συμποσίου του Σαββάτου, ήρθε και το φλουρί της Αριστεράς να επιβεβαιώσει, πως αν θες κάτι πολύ.... όλα τα κομμάτια πίτας συμβάλουν στο να το κερδίσεις!!


Δεν είναι τα κακά που τριτώνουν, είναι και τα καλά τελικά. Στην κοπή πίτας της Δημοκρατικής Αριστεράς Εύβοιας, που πραγματοποιήθηκε εχθές, στάθηκα τυχερή και το κομμάτι που μου προσέφερε η Κατερίνα Χατόλα, ήταν το τυχερό με το φλουρί!!!

Το δώρο που μου έκαναν απο τη ΔΗΜΑΡ, είναι ένα βιβλίο για να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου επί των θέσεων και του χώρου της αριστεράς, με τίτλο "Για μια Δημοκρατική και Οικολογική Αριστερά".

Βέβαια, η υπόσχεση που έδωσα παραλαμβάνοντας το δώρο μου, ήταν να το μελετήσω και οφείλω να το πράξω.

Οφείλω βέβαια και ένα ευχαριστώ, για τη χαρά μου που τρίτωσε, και τις αφιερώσεις που έγραψαν στο βιβλίο, ο υπεύθυνος τύπου της ΔΗΜΑΡ στην Εύβοια, Στάθης Κουρνιώτης, ο Γραμματέας του κόμματος στο νομό, Άλκης Παύλοβιτς και ο βουλευτής, Δημήτρης Αναγνωστάκης.

Απο τη μεριά μου τους αφιερώνω ένα κομμάτι απο το αγαπημένο "Άξιον Εστί" του Ελύτη, που τιμά ο Άλκης Παύλοβιτς.

«Βλέπεις» είπε «είναι οι Άλλοι
και δε γίνεται Αυτοί χωρίς Εσένα
και δε γίνεται μ' Αυτούς χωρίς, Εσύ
Βλέπεις» είπε «είναι οι Άλλοι

 και ανάγκη πάσα να τους αντικρίσεις
η μορφή σου αν θέλεις ανεξάλειπτη να 'ναι

 και να μείνει αυτή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου