Επικοινωνήστε μαζί μας στο email: oneiropagida2012@gmail.com

18 Ιουλ 2012

Ποιοι άντρες μας τη σπάνε...


Ήρθε η ώρα να γίνουμε λίγο καυστικές με τους άντρες! Έχουμε τόσο πολύ φαγωθεί να τελειοποιηθούμε εμείς οι γυναίκες και να γίνουμε τα ιδανικά θηλυκά -στην τρίχα αλλά και με προσωπικότητα, με δουλειά αλλά και νοικοκυρές, κοινωνικές αλλά και γατούλες- που έχουμε ξεχάσει τι ακριβώς ζητάμε να βρούμε και κυρίως τι μας αξίζει! Παραδέχομαι πως είναι άσχημη η μπακουροζωή και άμα τραβάει πολύ, τείνουμε να γίνουμε κυνηγοί κεφαλών και να μην βάζουμε standars! Μέχρι εδώ το λοιπόν! Ώρα να ξεκαθαρίσουμε ποιοί άντρες μας τη σπάνε (πολύ όμως) και δε γουστάρουμε καθόλου το στυλάκι τους!

1. Αυτοί που πάσχουν από το σύνδρομο του λευκού ιππότη και του (ψευτο) τζέντλεμαν! Μπορώ να περάσω και μόνη μου το δρόμο ρε μεγάλε, μην κοιτάς και από τις 2 πλευρές και μετά σαν να είμαι πορσελάνινη κούκλα με οδηγείς απέναντι! Δε μιλάμε για την ευγένεια που είναι καλοδεχούμενη φυσικά, αλλά για το αρσενικό που το παρακάνει και μετά το τονίζει πως είναι κύριος (εντάξει το καταλάβαμε)! Φράση-κλειδί: άμα σε πειράξει κανείς να μου το πεις (και δεν είναι το boyfriend μας)!!!

2. Αυτοί που έχουν πάρα πάρα πολλές φίλες και γνωστές! Πιο πολύ με τον ευνούχο του χαρεμιού μοιάζουν παρά ως δημοφιλείς ή σούπερ γκόμενοι, όπως νομίζουν! Άσε που δεν ξεχωρίζουν την ήρα από το στάρι, αφού ό,τι κινείται θηλυκού γένους το προσεγγίζουν με τη γνωστή κοινωνικότητα που προβάλλουν ως μέγα προσόν! Να συγκαταλέξουμε εδώ και τους ασύστολους φλερτάκηδες που παίρνουν αξία από το να βλέπουν πως ανταποκρίνεσαι ή πως τους δίνεις σημασία! Γιαχχχχχχ!

3. Οι ψευτοκουλτουριάρηδες! Κι εμείς μπορούμε να μιλήσουμε για Σέξπηρ ή για Χέμινγουέι ή να πετάμε ατάκες μεγάλων αντρών δήθεν τυχαία! Και μετά μπαίνεις στο αυτοκίνητό του και πάλι εντελώς τυχαία παίζουν τραγούδια με νόημα "καταραμένη κοινωνία", "σας μισώ όλους" κτλ κτλ! Δεν πάνε σε άλλα μέρη εκτός από μπουάτ και στέκια διανοούμενων και σνομπάρουν τους υπόλοιπους "που πάνε παντού σαν άβουλες μάζες" (σιγαααααααααά)! Α, και οι λέξεις password είναι μηδενισμός, υλισμός, αλλοτρίωση κτλ!

4. Οι "δεν είμαι έτοιμος για σχέση"! Ε τότε τι με τραβολογάς ρε φίλε; Απάντηση: απλά δεν είναι έτοιμος να κάνει σχέση ΜΑΖΙ ΣΟΥ! Αν ήσουν η γυναίκα της ζωής του, θα έκανε σχέση κι ας μην ήταν έτοιμος! Εδώ μιλάμε για μεγάλη παγίδα, γιατί αφενός μπαίνεις στο τρυπάκι να περιμένεις να ετοιμαστεί το παιδί (την πάτησεςςςςς) και αφετέρου δε θα σε ξεκόψει κιόλας (on the contrary) γιατί παίρνει αξία (και ό,τι άλλο μπορεί) από το ενδιαφέρον σου (σε γλυτώνω από τον κόπο του να αναρωτιέσαι: μα αφού δε θέλει κάτι, γιατί ασχολείται μαζί μου- μου τηλεφωνεί -βγαίνουμε έξω;)! Λίγη ειλικρίνεια ρε παιδιά!

5. Οι "έχω οικογένεια τύπου 7th heaven". Επικροτούμε και λατρεύουμε το θεσμό της φαμίλιας, αλλά το να συνοδεύεις την 25χρονη αδερφή σου Σάββατο βράδυ για να μην πάθει τίποτα, να μένεις σπίτι επειδή πονάει η κοιλιά της μαμάς σου και να μιλάς με θείους-ξαδέρφια-μπατζανάκια 25 φορές την εβδομάδα, πολύ απλά μας ξενερώνει ανελέητα! Και οι περισσότεροι άντρες τέτοιου τύπου μιλούν για "δέσιμο"! Όχι δεν είναι δέσιμο φίλε μου! Είναι εξάρτηση!

6. Οι άντρες με περισσότερα καλλυντικά και πιο μοδάτα ρούχα από εμάς (ήτοι metrosexual)! Μα καλά, πώς θα σας ξεχωρίζουμε από τους gay; Sorry αλλά αν θέλετε περισσότερη ώρα από εμάς για να ετοιμαστείτε στην προοπτική ενός ραντεβού μπερδευόμαστε λιγάκι! Ούτε άπλυτους σας θέλουμε, ούτε γυναικωτούς! Συζήτηση από την twilight zone: μωρό μου, θα είμαι έτοιμη σε 30 λεπτά εσύ; εεεε μέχρι να ξυριστώ (παντού), να διαλέξω ρούχα και να βάλω την ενυδατική μου βάλε 2 ωρίτσες!

7. Αυτοί που είναι υποχόνδριοι με την κινητή περιουσία τους! Πρόσεχε πώς κλείνεις την πόρτα του αυτοκινήτου, μην καπνίσεις μέσα, δεν παρκάρω εδώ περνάνε γάτες και θα μου το γρατζουνίσουν, βγάλε τα δαχτυλίδια σου πριν ανέβεις στη μηχανή γιατί θα μου γρατζουνίσεις το τεπόζιτο (κι όμως το έχουμε ακούσει και αυτό)! Πουλάκι μου δεν είμαι κινούμενη καταστροφή, κάτσε να έρθεις σπίτι μου και θα σε βάλω αλά Μόνικα (βλέπε φιλαράκια) να κόβεις την μπριζόλα στον αέρα για να μη μου χαράξεις το πιάτο! Ε μααααααα!

8. Αυτοί που μας κοροϊδεύουν που διαβάζουμε cosmopolitan, αλλά περιέργως γνωρίζουν όλη τη θεματολογία απ' έξω!

9. Αυτοί που τους ρωτάς τι έχουν και δε σου λένε! Όχι ούτε υστερικές είμαστε, ούτε ανασφαλείς, ούτε ελεγκτικές, ούτε τίποτα! Και σίγουρα ούτε χαζές! Η απάντηση "τίποτα" όταν εμφανώς μοιάζετε σα χήρες με διπλή πλερέζα μας κάνει να θέλουμε να εξαπολύσουμε μια λυσσασμένη αρκούδα κατά πάνω σας! Επικαλεσθείτε κούραση, οικογενειακά προβλήματα, τον Κρόνο στον Άρη αλλά πείτε κάτιιιιιιιι!!!!

Ουφφφφ τα είπαμε και ξεδώσαμε! Εμ πώς θα γίνει, μόνο εμείς θα αγχωνόμαστε για την τελειοποίησή μας; Κι επειδή πολλοί άντρες έχουν την εντύπωση πως είναι πρώτης τάξεως κελεπούρια και προσπαθούν να το προβάλλουν και να σας πείσουν, μη μασάτε κορίτσια! Σε κάποια από τις παραπάνω κατηγορίες θα υποπίπτουν, δεν μπορεί...
http://www.xboyfriends.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου