Επικοινωνήστε μαζί μας στο email: oneiropagida2012@gmail.com

14 Μαρ 2012

Αρνείται την οικονομική αποζημίωση που δικαιούται, ο Π.Λούκας

Την Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012 βρέθηκα ως εκπρόσωπος του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας στην Ολομέλεια Προέδρων της ΔΟΕ ,στην Αθήνα.
Για την παρουσία μου εκεί ο Νόμος προβλέπει χρηματική αποζημίωση που ορίζεται στα 150 Ευρώ για τους εξ επαρχίας εκπροσώπους και στα 30 Ευρώ για τους εκπροσώπους του Λεκανοπεδίου όπως επίσης και αποζημίωση για τα έξοδα μετακίνησης.
Στις δύσκολες στιγμές που περνάει ο κόσμος της εργασίας και ειδικά ο Κλάδος μας, πιστεύω πως θα πρέπει να βοηθήσουμε με όποιον τρόπο μπορούμε.

Έτσι και επειδή θεωρώ πως ο συνδικαλισμός δεν πρέπει να εμπεριέχει κανενός είδους ΄΄κέρδος΄΄ αλλά μόνο θυσίες, είτε προσωπικού χρόνου - που όλοι μας έχουμε δώσει - είτε θυσίες χρηματικού είδους, δεν επιθυμώ να πάρω καμία χρηματική αποζημίωση για κάτι που κάνω επειδή το πιστεύω.
Επιστρέφω, λοιπόν, ολόκληρο το ποσό που θα μου αποδοθεί ως χρηματική αποζημίωση για την κάλυψη των οποιωνδήποτε λειτουργικών αναγκών του Συλλόγου μου.
 Η όποια χρηματική αποζημίωση προβλέπεται από το νόμο δεν πρόκειται να μου λύσει τις οποιεσδήποτε οικονομικές ανάγκες αλλα ίσως σταθεί χρήσιμη και βοηθητική σε οτι αφορά το έργο του Συλλόγου Δασκάλων & Νηπιαγωγών Χαλκίδας και τους συναδέλφους μου.

Λούκας Παναγιώτης
Δάσκαλος,
Αντιπρόεδρος Συλλόγου Δασκάλων & Νηπιαγωγών Χαλκίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου