Θα τα έχετε σίγουρα δει στους
δρόμους: Αυτοκίνητα χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας. Ναι, δεν φοβούνται, γιατί
κανείς δεν ασχολείται να τα σταματήσει...
Kαι δεν είναι μόνο αυτά, τα εξώφθαλμα. Οι ελληνικές ευρεσιτεχνίες συνεχίζονται και με τα σήματα των τελών κυκλοφορίας. Συνολικά, το Υπουργείο Οικονομικών υπολογίζει ότι 300.000 οχήματα κινούνται χωρίς να φορολογούνται! Και ναι μεν οι περισσότεροί μας νιώθουμε πια αβάσταχτο το βάρος των εισπρακτικών μέτρων της κυβέρνησης, ωστόσο αυτό το "δεν πληρώνω", όταν συμβαίνει με τον τρόπο που συμβαίνει, κάνει κάποιους από εμάς που πληρώνουμε κανονικά, να αισθανόμαστε τουλάχιστον αδικημένοι.
Kαι δεν είναι μόνο αυτά, τα εξώφθαλμα. Οι ελληνικές ευρεσιτεχνίες συνεχίζονται και με τα σήματα των τελών κυκλοφορίας. Συνολικά, το Υπουργείο Οικονομικών υπολογίζει ότι 300.000 οχήματα κινούνται χωρίς να φορολογούνται! Και ναι μεν οι περισσότεροί μας νιώθουμε πια αβάσταχτο το βάρος των εισπρακτικών μέτρων της κυβέρνησης, ωστόσο αυτό το "δεν πληρώνω", όταν συμβαίνει με τον τρόπο που συμβαίνει, κάνει κάποιους από εμάς που πληρώνουμε κανονικά, να αισθανόμαστε τουλάχιστον αδικημένοι.
Τα αυτοκίνητα χωρίς πινακίδες κυκλοφορίες δεν είναι νέο κόλπο. Από την αρχή της κρίσης, όταν τα τέλη κυκλοφορίας άρχισαν να ανεβαίνουν, πολύς κόσμος στην επαρχία, που χρησιμοποιεί ένα Ι.Χ. και ένα αγροτικό, επέλεξε να καταθέσει τις πινακίδες του δεύτερου, γνωρίζοντας πως κανείς δεν πρόκειται να πάει να τού κάνει έλεγχο στο χωράφι. Κι ότι, αυτός που θα τού κάνει έλεγχο, έτσι κι αλλιώς το πιο πιθανόν είναι να είναι κάποιος συγγενής του χωροφύλακας.
Τώρα το "κόλπο" έχει αρχίσει να παίζει και στις πόλεις. Κάποιοι δεν μπορούν να αποχωριστούν το αυτοκίνητο ούτε στις μικροαποστάσεις και το χρησιμοποιούν πια μόνο γι΄ αυτές. Για να πάνε ως το φούρνο για ψωμί, ή στο περίπτερο για τσιγάρα. Χωρίς πινακίδες.
Το δεύτερο "κόλπο" είναι αυτό με τα σήματα μικρότερης κατηγορίας. Το σήμα για ένα παπάκι κάνει 22 ευρώ. Όσοι είχαν παπάκι ή μπορούσαν να αγοράσουν ένα σε τιμή-ξεφτίλα, πήραν μαζί και το σήμα του, άφησαν το παπάκι στη γωνία και κόλλησαν στην τζιπάρα τους το παράσημο, που από μακριά κανείς δεν μπορεί να καταλάβει για τι είδους όχημα έχει εκδοθεί.
Τελικά, το μέτρο της αύξησης των τελών κυκλοφορίας δεν είχε κανένα πρακτικό όφελος για το Δημόσιο, αφού τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 50 εκατ. ευρώ μόνο φέτος, ενώ το κράτος περίμενε τουλάχιστον 200 εκατομμύρια...
Εκτός, βέβαια, από τα 300.000 που
κυκλοφορούν με παράνομο τρόπο, υπάρχουν και τα σχεδόν 300.000 ακόμη που έχουν
ακινητοποιηθεί στην κυριολεξία και που οι ιδιοκτήτες τους είναι αδύνατον να
καταφέρουν να τα πουλήσουν, σε μια αγορά αυτοκινήτου που πεθαίνει μέρα με τη
μέρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου