Επικοινωνήστε μαζί μας στο email: oneiropagida2012@gmail.com

8 Φεβ 2012

Πίνετε άφοβα μπίρα, κάνει καλό!!


Το πανάρχαιο αυτό ποτό εκτός από τις στιγμές γευστικής και όχι μόνο απόλαυσης που μας προσφέρει, βοηθάει τον οργανισμό να λειτουργεί καλύτερα και τον προστατεύει από διάφορες ασθένειες. Οι ειδικοί συμφωνούν πλέον ότι η κατανάλωση μπίρας, όταν γίνεται με μέτρο και δεν ξεφεύγει από τα όρια, προσφέρει πολλά ανεκτίμητα οφέλη.

Σας παρουσιάζουμε συνοπτικά έρευνες που έχουν γίνει κατά καιρούς σε ολόκληρο τον κόσμο για τις ευεργετικές ιδιότητες της μπίρας:


- Γερή καρδιά. Ένα ποτήρι μπίρας την ημέρα μειώνει κατά 31% τον κίνδυνο εμφάνισης κάποιου καρδιακού νοσήματος. Τουλάχιστον σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε έρευνα του 2011 σε δείγμα 200.000 ανθρώπων.

- Ενδυνάμωση και καλύτερη λειτουργία του ουροποιητικού συστήματος και των νεφρών. Έρευνα Φιλανδών επιστημόνων έδειξε ότι η συχνοουρία που προκαλεί η μπίρα, κάνει τα νεφρά να λειτουργούν καλύτερα. Όσοι έπιναν ένα ποτήρι μπίρα ημερησίως είχαν μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης πέτρας στα νεφρά κατά 41%

- Καλή λειτουργία του εγκεφάλου. Ερευνητές του Χάρβαρντ υποστηρίζουν ότι η μπίρα (σε μέτριες ποσότητες κατανάλωσης) βοηθά στην αποφυγή σχηματισμού θρόμβων που είναι υπεύθυνοι για τα εγκεφαλικά. Επίσης επιστήμονες τονίζουν ότι η κατανάλωση μπίρας ίσως να συμβάλει περισσότερο στην πρόληψη κατά του Αλτσχάιμερ.

- Γερά κόκαλα. Τα υψηλά ποσοστά σε πυρίτιο που περιέχει η μπίρα, έχουν άμεση σχέση με την υγεία των οστών. Επιστημονική μελέτη του 2009, έδειξε ότι άνδρες αλλά και γυναίκες που έπιναν 2 ποτήρια μπίρα την ημέρα, είχαν μεγαλύτερη οστική πυκνότητα από εκείνους που δεν κατανάλωναν καθόλου μπύρα.

- Η μπίρα μειώνει τον κίνδυνο του καρκίνου. Τουλάχιστον αυτό υποστήριξαν σε μελέτη τους Πορτογάλοι ερευνητές που διαπίστωσαν ότι το μαρινάρισμα του κόκκινου κρέατος (πχ μπριζόλα) με μπίρα εξαλείφει έως και 70% τις καρκινογόνες ουσίες που παράγονται όταν το κρέας τηγανίζεται.

- Η χαρά της βιταμίνης. Και ναι όσο και να ακούγεται παράδοξο έρευνες από την Ολλανδία, έδειξαν ότι όσοι έχουν βάλει την μπίρα στην καθημερινή τους διατροφή, παρουσίασαν 30% υψηλότερα επίπεδα βιταμίνης Β6 στο αίμα τους.

- Η μπίρα μειώνει τον κίνδυνο του διαβήτη. Μελέτη του Χάρβαρντ που συμμετείχαν 38.000 άνδρες έδειξε πως όσοι έπιναν μια με δύο μπίρες την ημέρα μείωσαν κατά 25% τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2.

- Ρίχνει την πίεση. Πάλι από το Χάρβαρντ και αυτή η μελέτη δείχνει ότι οι γυναίκες που συμμετείχαν και έπιναν μπίρα είχαν λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν υψηλή πίεση από εκείνες που δεν έπιναν.

Είναι γεγονός ότι τα οφέλη από την μπίρα μπορεί να υπάρχουν και να είναι και πολλά. Οι ερευνητές όμως θέλουν περισσότερες μελέτες για ασφαλέστερα συμπεράσματα. Μην ξεχνάμε ότι η μπίρα είναι ένα πανάρχαιο ποτό που “συντροφεύει” τον άνθρωπο χιλιάδες χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου